piątek, 6 lutego 2015

Czysta karta, prosty start.

Może kojarzysz mnie z mojego poprzedniego bloga (odbicie-codziennosci.blogspot.com), bądź czytasz moją twórczość pierwszy raz w życiu. Nie jestem nowa w blogosferze- broń Boże. Po prostu postanowiłam zacząć wszystko od nowa, z czystą kartą. Planowałam to już dość długo i w końcu powiedziałam sobie "tak Patrycja, to Twój czas, rób to co kochasz" i tak oto: jestem! Wiem już jakie popełniłam błędy na moim poprzednim blogu, jednak dojrzałam i zrozumiałam kilka naprawdę ważnych rzeczy. Od tygodnia moje województwo ma ferie zimowe- jednak pogoda nie jest taka jaką każdy sobie wymarzył więc mogę popracować nad blogiem i nad samą sobą z powodu dość sporej ilości wolnego czasu. Mam nadzieję, że zachęcę Cię do czytania moich wpisów pierwszymi słowami, a zatrzymam na dłużej charakterem. Trzymajcie kciuki aby się udało! Bez was nie dam rady.

                                                                                                                                       

4 komentarze:

  1. Na Twoim miejscu gadżet obserwowania umieściłbym na dole bloga, bo czytając posta i tak zjeżdża się na dół, a na górze psuje wygląd niebieskim kolorem. Witaj znów w blogsferze.

    Koza z www.niewiernykoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny wygląd czysty i przejrzysty taki jak lubie, powodzenia w dalszym blogowaniu :D
    zapraszam do mnie :))
    http://fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja <3333333333333
    /maja

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.