poniedziałek, 27 kwietnia 2015

little things

Pierwsze co muszę Wam napisać to przeprosiny- strasznie zaniedbałam bloga. Teraz chcę, aby notka pojawiała się chociaż raz w tygodniu, lecz nie obiecuję, bo mam bardzo dużo nauki, a wolnego czasu praktycznie w ogóle. Wiem, że jeśli chcę mieć stałych czytelników którym będzie podobać się to co robię to muszę dbać o to co tutaj jest. Chcę stworzyć tu coś niepowtarzalnego, coś oryginalnego co nie będzie przyjemnością tylko dla mnie, ale też dla Was. Postaram się wziąć w garść i robić to ze starannością. To co tu jest będzie dopięte na ostatni guzik. Taką mam nadzieję. Po tej dość długiej przerwie chciałam Wam pokazać co mnie uszczęśliwia. 
Po pierwsze- przyroda, świeże powietrze, te wszystkie tajemnice natury są takie piękne. Możemy je odkrywać i odkrywać przez całe nasze życie, lecz nigdy nie poznamy wszystkiego co nas otacza. Do końca pozostanie to dla nas zagadką, lecz zawsze będzie sprawiało wielką frajdę. Kocham to, że łączymy aktywność fizyczną z podziwianiem natury, łączę wtedy dwie na prawdę świetne rzeczy.




Teraz może nie rzeczy, lecz ludzie. Moi przyjaciele, znajomi. Każdy z nas potrzebuje kontaktu z ludźmi, rozmowy, zabawy. Ja uwielbiam spędzać czas na ogniskach, podchodach, meczach. Tam gdzie mogę porozmawiać z ludźmi. Wydaje mi się, że nikt nie chce być sam przez cały czas, to byłoby nudne, przecież fajnie dowiedzieć się czegoś o innych, dowiedzieć się nowych rzeczy od ludzi a nie z internetu czy telewizji... Po prostu porozmawiać. O czymkolwiek.


Nie wyobrażam sobie życia bez aparatu. Jakiegokolwiek (no oprócz tego na zęby), telefon, cyfrówka, lustrzanka. Bez różnicy. Po prostu kocham robić zdjęcia, idąc ulicą i widząc coś ładnego, nie potrafię przejść bez zrobienia temu zdjęcia. Najbardziej lubię fotografować ludzi, dzieci i zwierzęta, mogę uchwycić aparatem takie cudowne momenty, czasem sama nie wierzę, że coś takiego jest możliwe. Czy to nie jest piękne? Że mamy możliwość zachowania wspomnień na kartkach i możemy wrócić do niego gdy tylko przyjdzie nam na to ochota...




Zdjęcia z tej sesji można zobaczyć w jednej z pierwszych notek, no ale tak.. Kocham je, tak samo bardzo jak kocham tego psa i inne zwierzęta. Psy czy koty mogą zastąpić nam nie raz człowieka, możemy przy nich czuć się bardziej kochani niż przy ludziach, możemy powiedzieć im wszystko, a nikt niepożądany się o tym nie dowie. O tak, zwierzęta są najlepszymi przyjaciółmi, jestem pewna, że nigdy nie zmienię zdania na ten temat. 

Z harcerstwem wiążę swoje życie już 8 lat. Przez trzy pierwsze należałam do Gromady Zuchowej "Wesoła 5", a przez te pięć lat należę do 13 drużyny harcerskiej im. Roberta Baden-Powella "Pozytywnie zakręceni" i pełnię funkcję zastępowej w C.H.A.O.Sie. Zdjęcie wyżej? Nie jest z internetu, na prawdę tam byłam razem z moją szczęśliwą trzynastką. W harcerstwie poznajemy cudownych ludzi oraz przeżywamy cudowne chwile w gronie przyjaciół. Łączę wtedy wszystkie moje "zadowalające momenty z życia" (może oprócz zwierząt)
 które wymieniłam na górze i jest jak w niebie.

A co uszczęśliwia Ciebie? Może to samo co mnie? 

36 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post, na ciekawy temat :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ;) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna notka :) fajny post, zdjęcia i wgl... Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka:P Powodzenia w blogu życze i przede wszystkim jeszcze więcej niż 8 lat w harcerstwie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia ♥ Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. No mnie chyba uszczęśliwia czyjś uśmiech! :)

    Mój blog - KLIK!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, cudownie napisane, to również powinno być na mojej liście lecz zapomniałam! :)
      a bloga odwiedzam dość często! :*

      Usuń
  7. Jak koleżanka wżej zgadzam się ;) Uśmiech też jest bardzo ważną rzeczą ;) Masz bardzo fajny styl pisania ! Chętnię tu wrócę ;) Lubię takie posty, można się dużo dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis! Oraz blog! Zdjęcia super a to duży plus :) Szczególnie poodba mi się zdjęcie na śniegu z psem i dziecko:)) Co mnie uszczęśliwia? Także fotografiai spędzanie czasu ze znajomymi :D
    Pozdrawiam i obserwuje (na pewno nie jest to pusta obs.)
    Zapraszam!:
    http://nejfan-13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem harcerką ;) Co prawda dopiero od 2 lat, ale mam mnóstwo wspomnień, najbradziej ze wszystkiego lubię biwaki zastępów starszoharcerskich, wtedy mamy ten czas dla siebie i możemy go poświęcić na własne wypełnianie zadań na próbę i stopnie. Jednak bardzo też lubię nasze zbiórki z młodszymi harcerzami, szczególnie że jako zastępowa czuję odpowiedzialność za to, żeby im się podobało i żeby coś wyniosły ;)

    Masz świetnego bloga! Obserwuję ;)

    http://indivv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harcerstwo jest cudowne, również jestem zastępową- najpiękniejsza funkcja jaka może istnieć :) Życzę samych sukcesów w harcerstwie! :*

      Usuń
  10. Jeju to tak szczerze napisane.:)
    Najsmutniejsze jest to chyba,że chociażby mała rzecz nas nie cieszy sama się przyłapałam, że żadko,się uśmiecham a na przymus po prostu nie umiem.
    bardzo lubię takie głębokie posty .
    xoxo kali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nad tym popracujesz i uśmiech na Twojej twarzy będzie się pojawiał częściej! trzeba doceniać nawet te małe rzeczy:*
      dziekuję za tak pozytywną opinię!

      Usuń
  11. Ja nigdy nie byłam harcerką, nie ma takiego czegoś u nas xD. Świetny post! ^^

    http://julia-i-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą. Prześliczne zdjęcia. Bardzo ładny design bloga. Zapraszam do mnie: blondiblogfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uważam ,że nik by z nas nie chciał być sam przez całe życie :)
    olka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku chciałabym napisać, że masz bardzo miły dla oczy design. Jest przejrzysty co jest wielkim plusem. Zdajesz sobie sprawę, że trzeba dodawac systematycznie posty, żeby zdobywać nowych czytelników. A to jest chyba najważniejsze. Ciekawe zdjęcia, również nie wyobrażam sobie życia bez aparatu. Czekam na kolejny post. :)
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i piękny blog ! :')

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się - przyroda jest cudowna i zaskakująca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie napisany post ;))
    Zazdroszczę, zawsze chciałam być harcerką, ale w mojej miejscowości długo nie było żadnej drużyny, a teraz po prostu nie mam na to czasu :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię przyrodę i podobnie jak Ty przechodząc obok czegoś ładnego muszę zrobić zdjęcie :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz myslalam ze tylko ja tak mam :D czasem aż znajomi sie denerwują, bo ludzie mijając mnie zawsze dziwnie sie patrzą, no ale cóż- taka natura :)

      Usuń
  19. Rozumiem również uczęszczam na moje treningi ok7 lat i kocham to co robie świetny post

    http://wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie jestem ''foto-maniakiem'' ale uważam zdjecia za coś magicznego!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny post:) kiedyś chciałam zostać harcerką ale jakoś nie wyszło:(
    http://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie uszczęsliwiają bardzo podobne rzeczy. Pierwsze zdjęcie jest swietne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, szczery post. dobrze, że jest tyle tekstu. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog :) Powodzenia w dalszym jego prowadzeniu ;>
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  26. ja aż takiego świra na punkcie fotografii nie mam, w sumie to nie próbowałam ze zdjęciami drugiej osobie. wolę być modelką(:

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam to samo rzecz która dla innych jest czymś zwykłym dla mnie ma w sobie coś niezwykłego i koniecznie muszę zrobić temu przedmiotowi zdjęcie.
    charlotte-carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.