poniedziałek, 11 maja 2015

Jestem tylko dzieckiem.

Rodzice znów krzyczą, w dzienniku kolejna jedynka, zbiłam szklankę i znów potknęłam się przy ludziach. O nie! Co teraz powiedzą znajomi? Jaki dostanę szlaban? Nie, nie wyjdę na boisko, jestem już dorosła. Muszę przestać się wygłupiać, pomyśleć o mojej przyszłości. Czy powinniśmy tak myśleć? Czy na pewno warto zawracać sobie głowę ocenami które można poprawić, czy dorosłością która nie nadejdzie tak szybko? Czy nie lepiej patrzeć na to co jest teraz, a nie odwracać się do tyłu bądź wybiegać w przyszłość. Jesteśmy tylko dziećmi. Czy warto odbierać sobie dzieciństwo? Korzystajmy z tego, że mamy kochających rodziców, jesteśmy zdrowi, możemy się nauczyć wielu rzeczy, a za kilka lat już tego wszystkiego możemy nie mieć. 


Nie ukrywaj tego, że jesteś dzieckiem. Nie przejmuj się tym, co powiedzą ludzie na ulicy. Rób to co chcesz, mów to co chcesz i nie zapominaj- jesteśmy tylko dziećmi. A może aż? To my sprawiamy, że na twarzy dorosłych pojawia się uśmiech gdy dostaniemy dobrą ocenę, to my nie boimy powiedzieć się nic prosto w twarz nie obawiając się konsekwencji, to my pomagamy, to my się śmiejemy, to my się bawimy i to my sprawiamy, że ten świat jest bardziej kolorowy. 
Spójrz na tych z papierosem w ręku w twoim wieku- udają, że są dorośli. Zamiast zabłysnąć charakterem robią to dymem z buzi i śmierdzącym ubraniem. Czy chcesz, aby twoje dzieciństwo wyglądało tak samo? Nie odbieraj sobie tego, czego później będziesz pragnął.
A Ty? Jesteś dzieckiem?

17 komentarzy:

  1. Ja juz zdecydowanie nie jestem ;-) ,ale post z przesłaniem wiec bardzo fajny :-)
    jasne kOchana, ja juz obserwuje i czekam na Ciebie:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jeszcze jestem dzieciakiem xD
    Śliczne zdj!
    mogłabyś poklikać w linki w poście?
    To dla mnie bardzo ważne :)
    http://daczik.blogspot.com/2015/04/choies-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzieckiem już nie jestem, ale czasami lubie sobie porobić głpie rzeczy i powrócić do czasów z dzieciństwa. Bo teraz już muszę być bardziej odpowiedzialna za szkołe pracę i wiele innych rzeczy. Pozdrawiami obserwuję :*

    Mój Blog - KLIK!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze nie zapominac o tym dziecku ktorym sie bylo i zyc chwila:)

      Usuń
  4. Ja chyba jestem jakaś dziwna. W przeciwieństwie do innych nie robię z siebie na siłę dorosłego człowieka tylko wręcz przeciwnie xd :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że w każdym z nas jest dziecko :)

    vanillia96,blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka bluza, gdzie kupiłaś :>??
    Nowy post, zapraszam   http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/jimmy-choo-perfume.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest bluza, tylko pizama pajacyk :D z allegro:) dlatego mam tez mokre wlosy bo zdjecia byly robione po kapieli;)

      Usuń
  7. Ja otwarcie przyznaję, że jestem jeszcze dzieckiem i nie widzę siebie wcale jako dorosłej :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście jestem zdania, że zatrzymałam się na mentalnym poziomie trzynastolatki. Ale to lubię.
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i dobrze, lepsze to niż zachowywanie się jak 30latka :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką samą piżamkę kombinezon zwaną kigurumi :D Tylko kota z cheshire xd Ale nie o tym mowa tylko o tym że to o czym napisałaś w poście to szczera prawda i zostaję na dłużej :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już nie jestem ! :D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze będę dzieckiem. Nie chcę dorastać i wkraczać w świat, którego się tak naprawdę boję ;c
    PS. Czytam Twój blog od dłuższego czasu i doceniam to co robisz, więc nominowałam Cię do LBA. Szczegóły znajdziesz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się wpis :)
    Będę zaglądała tu częściej :)) http://motmardes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.