piątek, 1 maja 2015

Prawdziwy uśmiech

Nie raz masz tak, że nie masz siły na nic. Nie chce Ci się wstać, żyć, oddychać. Denerwuje Cię wszystko dookoła. Rodzice, nauczyciele, koledzy i każdy kto przechodzi obok Ciebie. Myślisz sobie, że masz w życiu pecha i nic Ci nie wychodzi, jesteś najgorszy i nikt Cię nie docenia mimo, że się starasz jak możesz. Każdy z nas tak ma. Te złe emocje się w nas zbierają, a potem wybuchamy jak wulkan, nie patrząc na to kto będzie ofiarą. Miałeś tak nie raz i nie raz już z tego wyszedłeś. Jak każdy z nas. Pamiętaj, że po burzy zawsze wychodzi słońce. Wtedy już lekko nam na duszy i potrafimy się uśmiechać.


Życie płata nam figle i nigdy nie wiemy co się może wydarzyć. Nie zawsze jest pięknie i nie zawsze droga jest prosta. Czasami musimy się rozładować zamykając się w pokoju czy tam wchodząc pod kołdrę. Nie myśl, że masz tak tylko Ty. Nie jesteś inny lub gorszy. Jesteśmy tacy sami, każdy ma gorszy dzień. Wiem, że chciałbyś nie czuć wtedy nic, chciałbyś nie istnieć. Lecz jednak najważniejsze w tym wszystkim jest nie tracenie wiary w lepszy dzień. Nie możemy się poddać, musimy stanąć naprzeciwko dnia codziennego i zmierzyć się z nim. Zobacz, że dasz radę. Ważne, aby zebrać te resztki pozytywnej energii jakie w nas się tają gdzieś głęboko i przerwać tą złą passę. Nie warto się przejmować i marnować nasz czas. Po co go tracić wraz z energią? Masz tylko jedno życie. Nie zmarnuj go.
                       
                              






46 komentarzy:

  1. Zawsze jak mam gorszy dzień to wole siedzieć w domu i z nikim nie rozmawiać, bo wiem, że źle by sie to skończyło. Pomysłowe zdjęcia :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiste zdjęcia , tematyka itp.. No, no takiego bloga czytac to czysta przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :*
    fajny post, bardzo mądrze napisane ;)
    zapraszam :3 Miło by było gdybyś zaobserwowała lub skomentowała :) Odwdzięczam się ;*
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe zdjęcia.
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia *.* Post ciekawie się czytało i czekam na następne ;)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację trzeba chwytać dzień na dobre i na złe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo pomysłowe i tak masz racje trzeba się uśmiechać i iść dalej!
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą rację.
    Życie ma się tylko jedno. Nie wolno go zmarnować.
    Pozdrawiam ;)
    http://prossteslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh jak ja dobrze to znam. U mnie takie napady są częste ;) Świetne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowy wpis :)

    http://iwona-bloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie:
    http://beolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne fotki, nie widziałam jeszcze takich :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia :)

    ana-beauty-world.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy post, często tak mam ;D
    Ciekawe zdjęcia! kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe zdjęcia ! A, co do postu to zgadzam się z Tobą zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w zyciu musimy pokazać, że to my rządzimy nim, a nie ono nami :) uśmiech to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, życie ma się tylko jedno :)
    Świetne zdjęcia i balonik :*
    http://jsjasb.blogspot.com/2015/05/magnolia-stylization-sinsay.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio bardzo często mam dni, w których jestem wkurzona na dosłownie wszystko. Nie wiem skąd to się bierze, ale muszę coś z tym zrobić.
    Staram się jak najczęściej uśmiechać nawet do ludzi na ulicy.
    http://our-fangle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. akurat dzisiaj miałam taki dzień ,ale chwila ze znajomymi i uśmiech wrócił nie warto tracić życia na dołowaniu się bo ma się tylko jedno.
    charlotte-carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdj :)
    Masz racje czasami każdy nie ma siły :/
    Zapraszam tez do mnie :)
    http://prawdziwezycie8.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy ma czasami takie dni, w których depresja bierze górę nad wszystkimi sprawami codziennymi. Moim zdaniem trzeba to po prostu przespać. To jest moja metoda. Gdy mam dołka, zazwyczaj śpię.
    http://kaja-kapuscinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj miałam taki dzień od południa :D
    Teraz już mi trochę lepiej, bo spędziłam trochę czasu przy blogach, ale tak to nie wiem co bym zrobiła gdyby nie blog :]
    Świetny pomysł na zdjęcia :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie sie odstresowac przy pracy na blogu! Dobry sposob;)

      Usuń
  24. wczoraj miałam taki dzień
    fajne zdjęcia, aż się uśmiechnęłam :D
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ?
    klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze moglam chociaz pomoc w taki sposob;)

      Usuń
  25. cuuudownie piszesz, masz rację w 100% :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu?
    Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post, świetnie piszesz i az miło się do takiego bloga wraca. Obserwuję
    oliolkaoliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na zdjęcia, bardzo pasują do tematu posta :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  28. Przesłanie świetnie ujęte w słowa. Naprawdę miło się czyta. Zdjęcia ładne i pomysłowe.
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam
    kerai-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zdecydowanie zgadzam się z Twoim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post, idealnie zgadzam się z Twoim zdaniem.
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pozytywny post! Aż się uśmiechnęłam! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wywołałam uśmiech na Twojej twarzy!

      Usuń
  32. Bardzo fajnie napisane. Po każdej burzy będzie słońce.. :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super napisane! Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam http://woorld-in-the-lens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia! Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdy mnie coś denerwuje to najczęściej zamykam się w sobie, ale wiem że mam przy sobie osobę która poprawi mi humor i odpędzi złe myśli... czasem szkoda tracić energii na to co szybko minie choć, w danej chwili wydaje nam sie że to koniec świata
    super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie cudowne zdjęcia ! Świetny post,bardzo pozytywny !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia,myślę że uśmiech to jedna z cenniejszych rzeczy które można komuś podarować:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja ostatnie takie dni mam coraz częściej i cholernie mnie to męczy ale staram się jakoś to zmienić!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudowne zdjęcia :) ślicznie to wszystko opisałaś
    zaobserwowałam i będzie mi miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.