środa, 17 czerwca 2015

Luźny post- czyli jak spędzę wakacje.

No to już za dokładnie 9 dni pożegnamy szkołę i powitamy tak bardzo upragnione od dawna wakacje. Słowo to brzmi trochę jak wybawienie, jak jedyna rzecz która w najbliższym czasie może przynieść nam ukojenie... No i właściwie to właśnie tak jest. Po 10 miesiącach chodzenia praktycznie codziennie (z krótkimi przerwami) do tego samego szarego budynku, należy nam się odpoczynek. Ja osobiście jestem zawiedziona rozumowaniem nauczycieli, ponieważ zawsze ostatnie dwa tygodnie szkoły były wstępem wakacji, a tymczasem ja nie potrafię nadążyć z materiałem, nagle nadrabiając kilka miesięcy. Oczywiście jak każdego roku ostatnie tygodnie to także bieganie za nauczycielami i błaganie o ocenę wyżej "bo mi brakuje", albo do stypendium, albo do zdania do kolejnej klasy... Ja osobiście zrobiłam już to co mogłam i będę miała upragniony pasek na świadectwie. 


Przechodząc do głównego wątku dzisiejszego postu, wypiszę wam jak mam zamiar wykorzystać wolny czas. Nie mam dokładnych planów na każdy dzień i godzinę, ale mam założenia i cele które chcę spełnić.

Zamierzam spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu, nie siedzieć w domu z komórką w ręku czy laptopem na kolanach.
Chcę zwiedzić dużo miejsc, lecz nie wiem czy ten plan wypali, niestety nie zależy to tylko ode mnie, ale też od moich rodziców. Z tym może być większy kłopot.
Część wakacji chcę poświęcić przyjaciołom, chodzić na ogniska, spacery, albo jeździć na rowerach. Ważne, aby nasz kontakt się poprawił.
Swój wolny czas wykorzystam również na rozwijanie moich pasji czy zainteresowań, mam zamiar zacząć robić również coś nowego.


To kilka z moich wakacyjnych "postanowień", chcę aby były one aktywne i jak najlepsze! A Ty? Co będziesz robić w wakacje?

23 komentarze:

  1. Również mam takie plany jak ty :D więcej czasu na świeżym powietrzu i więcej kreatywności :3
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobne zamiary do Twoich ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie :) ja pragnę spędzić je najlepiej jak potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na wakacje lecę na Cypr, a swój wolny czas już rozpoczęłam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze juz rozpoczętych wakacjj, ja niestety czekam do piątku :( no i życzę miłego odpoczynku na Cyprze :*

      Usuń
  5. Ja w wakacje raczej będę w domu :) Chociaż pewnie będą rodzinne wyjazdy na parę dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję paska na świadectwie ;) Ja również zamierzam aktywnie spędzić wakacje, szkoda byłoby je zmarnować na siedzenie w domu ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Ja zawsze najpierw sobie obiecuje a pozniej wychodzi jak zawsze... mam nadzieje ze teraz sie za siebie wezme!

      Usuń
  7. Wakacje. Tak blisko a tak daleko :D Ja mam całą listę rzeczy do zrobienia. Ciekawe czy uda mi się w ogóle wszystkie zrobić :3
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję paska mi brakowała jedna 6 :/ ale i tak jestem zadowoloa ze swojej średniej :)
    Świetny post będę wpadać częściej bo obsewuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, ja musialam walczyc o ocene w gore bo brakowaly dwie setne, ale dalam rade. Mam nadzieje ze w przyszlym roku bedziesz miala lampas. A srednia i tak i tak masz wysoka!;)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcie ! Ja już nie mogę się doczekać wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję paska i fajne postanowienia! :)
    Pozdrawiam, obserwujemy?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro już zakończenie :) Mam nadzieję, że w te wakacje będzie ciepło i będę mogła porobić dużo zdjęć.

    http://naciowe-fotografie.blogspot.com
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro już zakończenie :) Mam nadzieję, że w te wakacje będzie ciepło i będę mogła porobić dużo zdjęć.

    http://naciowe-fotografie.blogspot.com
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę na dobrą pogodę!:)

      Usuń
    2. Też liczę na dobrą pogodę!:)

      Usuń
    3. Też liczę na dobrą pogodę!:)

      Usuń
  13. Ja nie mam raczej planów na wakacje :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, mogła bym wiedzieć jak zrobiłaś nagłówek lub kto Ci zrobił? Była bym bardzo wdzięczna za odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, zrobilam go sama, jesli chcesz podobny skontaktuj sie ze mna przez e-mail podany po boku:)

      Usuń
  15. Moje wakacje są spontaniczne, jak zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.