czwartek, 9 lipca 2015

Paczka z LUCLUC, czyli ubrania za darmo?

Hej kochani, przychodzę do was z postem do którego zbierałam się od paru dni i w końcu- siadam i piszę. Dostałam swoją pierwszą paczkę ze współpracy z LUCLUC, o jakości ubrań i całej reszcie możecie przeczytać poniżej, lecz najpierw zagłębię tutaj temat współprac blogerek ze sklepami. Nie jest to takie proste jak mogłoby się wam wydawać. Nie polega to na zamawianiu sobie ubrań, bo firmie podoba się twój blog. Słyszałam już dużo komentarzy, że to jest super, opłaca się dla darmowych ubrań, niestety ja oszczędzam sobie tłumaczenie- dziś jednak tak nie będzie. To nie jest tak, że dodaję posty rzadko, bo mi się nie chce. Ja praktycznie cały swój czas poświęcam właśnie blogowi. Zapytacie mnie: jak to? Nie widać. 


Jednak idąc gdzieś doszukuję się tematu na notkę, aby była ciekawa, nie monotonna. Spoglądam na ludzi, doszukując się w nich czegoś co mogłoby mnie olśnić i właśnie momentami tak jest. Przechadzając się szukam miejsc w których mogłabym zrobić zdjęcia, jak mogłyby wyglądać. 
No właśnie i to tyle? Napisać coś i zrobić kilka zdjęć? Niestety nie. Gdyby to było takie proste, każdy miałby bloga dla tych "darmowych" rzeczy, jednak jest także potrzebna umiejętność zmiany kodów html, aby blog wyglądał dobrze i nie odpychał wyglądem, aby zdjęcia były ostre i dobrze obrobione, bo nie działa to tak, że zdjęcie zrobione od razu jest wrzucane, te oto zdjęcie czeka jeszcze długa obróbka, aby było idealne, a cały post dopięty na ostatni guzik.

Kolejną największą przeszkodą jesteście wy- czytelnicy. My blogerki musimy potrafić nawiązywać, a później utrzymywać kontakt z wami, abyście nas nie opuszczali bo to wszystko co mamy jest też waszą zasługą. Gdyby nie wy- nie miałabym po co pisać i do kogo pisać. Wszystko co tu opisałam to dość duży skrót jednak wiem, że nie chce wam się czytać długich wywodów na różne tematy, więc mam nadzieję, że to wystarczy. Jednak jeśli macie jakieś pytania na temat współprac- pytajcie w komentarzach. 

Jak już pisałam wyżej, dostałam paczkę z LUCLUC z której jestem ogromnie zadowolona, na pewno bardziej niż myślałam. Większość blogerek narzeka na rozmiarówkę w wielu firmach, ale ja nie muszę- wszystko co zamówiłam jest idealne. Zamówiłam rzeczy typowo letnie, dlatego zwlekałam z dodaniem notki z powodu pogody.
Zacznę od rzeczy z której jestem najbardziej zadowolona, a więc koszulka w ananasy- jest wykonana z dobrego materiału, bardzo wygodna. Nadruk wydaje się być mocny i nie powinien się sprać. Niby zwykły t-shirt, ale ja jestem nim zauroczona, idealny na lato.



Co do spodenek, są również znakomite, wysoki stan co jest bardzo modne w tym sezonie, dobry materiał. Byłam bardzo zdziwiona, ponieważ metka na spodenkach jest z AA, także na pewno długo wytrzymają. Są wygodne, nie krępują ruchów, więc polecam wszystkim którzy poszukują zwykłych krótkich spodenek.


Po za ubraniami zamówiłam jeszcze 2 pary okularów przeciwsłonecznych. Jestem strasznie zadowolona z jakości i wykonania, są na prawdę mocne i nie mam na co narzekać. Okulary w kształcie serduszek są cudowne i na pewno będą mi towarzyszyć przez lato, chociaż zamawiając nie byłam do nich przekonana.


spodenki- klik ; koszulka- klik ; okulary- klik
Proszę o wejścia w linki, dzięki temu będę mogła utrzymać współpracę z LUCLUC, a wiem, że mogę na was liczyć! 

41 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze powiedziane ;) Ja staram sie o wspólprace z LUCLUC, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    -----------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę, życzę powodzenia, bo firma jest świetna!:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się, że podoba się moim czytelnikom ;)

      Usuń
  3. Naprawdę śliczne są te okulary! ^^ Także staram się o współprace z LUCLUC i mam nadzieję, że będzie dobrze:) Ubrania prześliczne, oczywiście poklikałam. $18.99 $7.99
    Pozdrawiam:* stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja u Ciebie także zostawiłam kliknięcia, życzę powodzenia we współpracy! :)

      Usuń
  4. śliczne są te spodenki i koszulka :)
    oczywiście również poklikałam i obserwuję :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się spodenki! Śliczna jesteś. Poklikałam :)

    Poklikasz mi?- Tutaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za duzo to tu nie widac ;p
      ale dziekuje bardzo:)

      Usuń
  6. świetne ciuszki :) Okulary fantastyczne :) Szorty mega i nie drogie. $18.99 to dobra cena tak jak i koszulka za $
    19.99 :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane ;) okulary genialne ;) http://creamshine.blogspot.com/2015/07/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uwazam, niedosc ze swietna jakosc to pieknie wygladaja!:)

      Usuń
  8. Fajny post i bardzo ładne ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okulary serduszka i spodenki! Właśnie czegoś takiego szukam! :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie ma co czekac- zamawiaj!:)

      Usuń
  11. Świetne spodenki :) Powodzenia!

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy! Właśnie też staram się uzyskać współpracę z nimi.. Dlatego mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki?
    Chciałabym się zapytać: czy można jakoś śledzić ile kliknięć już oddano?
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna sprawdzic poprzez goo.gl czy jakos tak, nie wiem bo nie uzywam- strona przesle e-mail na koniec miesiaca z iloscia wejsc:)

      Usuń
  13. Świetne spodenki, dokładnie takich szukałam. T-shirt również genialny. wszystko trafiło pod twój gust, nie masz na co narzekać. Swietnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie narzekam, a bardzo się cieszę z paczki!

      Usuń
  14. Świetny post :D A te ubrania są megaa <3
    Zapraszam do mnie ^^ http://inszaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :D A te ubrania są megaa <3
    Zapraszam do mnie ^^ http://inszaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się staram. Poklikalam;)
    Sylwianowinska.blogspot.com możesz poklikac u mnie??

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te okulary, szkoda, że nie pokazałaś ich na sobie!

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze kiedy indziej, zadne zdjecie nie wyszlo na tyle dobrze zebym byla w stanie je udostepnic dla was :(

      Usuń
  19. Świetna bluzka :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze napisałaś. To, że paczki Nam przychodzą nie znaczy, że nie musimy już jic robić. Zdjęcia, napisanie postu itd.zajmuje sporo czasu, a większość i tak widzi tylko to, że ubrania są darmowe ...
    Poklikałam i życzę powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wiemy w tych czasach juz praktycznie nic nie jest za darmo i my odplacamy sie ciezka praca reklamuja firme..:)
    Dziekuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam motyw ananasów! Bluzka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne rzeczy!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nom ja pod koniec miesiąca własnie się dowiem o współpracy,bo chodzi własnie o te kliknięcia:O
    Pozdrawiam ciepło i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nom ja pod koniec miesiąca własnie się dowiem o współpracy,bo chodzi własnie o te kliknięcia:O
    Pozdrawiam ciepło i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam pytanie codo zakupów.. Współpracuję z nimi i pierwszy raz chcę coś zamówić.Mogłabyś napisać jak się płaci tymi ''wejściami''?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ilosci pieniedzy zalezy suma klikniec zebranych. Wtedy na twoje konto przesylaja punkty za ktore zamawiasz. A jak? Napisz do opiekunki a wszystko wyjasni:)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.