sobota, 25 lipca 2015

Pokochaj siebie.

“Wszyscy gonią za ideałem piękna który nie istnieje.
Bardzo często słyszałam różnorodne opinie na swój temat. Zaczynając od tego jak grube i krzywe mam nogi, kończąc na komentowaniu mojej twarzy czy włosów. Szkoda tylko, że nigdy nikt nie powiedział mi czegoś takiego prosto w twarz, było to jedynie obgadywanie za plecami czy wylewanie żalów na portalach społecznościowych. Każda z tych wypowiedzi była przepełniona nienawiścią i zazdrością. W mojej głowie było milion różnych myśli na raz oraz miałam problem z akceptacją siebie. 
Jednak teraz gdy moja samoocena się polepszyła, gdy widzę słowa kierowane w moją stronę mające na celu urażenie mnie- śmieję się z ich głupoty. Wydaje mi się, że to oni mają do tej pory problemy z samooceną i samym sobą, skoro swoje życie spędzają na portalach typu ask.fm i śledzą życie każdego krok po kroku. Jednak ja, gdy już nie przejmuje się zdaniem innych widzę ładną i szczupłą dziewczynę z oryginalnym sposobem bycia, a Ty? Co widzisz w lustrze?


Uroda nie jest żadnym osiągnięciem i z czasem przemija.
  Jedną z najważniejszych rzeczy które chcę Ci przekazać to to, że nie ma ludzi brzydkich, Jesteśmy po prostu inni i nie ma dwóch takich samych osób na świecie. Więc dlaczego mamy się do kogoś upodabniać? Każdy jest na swój sposób wyjątkowy i piękny, nieważne czy jesteś blondynką czy brunetką, nieważne jaki masz kolor oczu, nie ważne czy masz nadwagę, czy jej nie masz. To wszystko jest na prawdę nie ważne. 
  Jeśli zaakceptujesz siebie i pozbędziesz się swoich kompleksów świat dla Ciebie stanie się lepszy, uwierz w siebie, to także inni to zrobią. Jeśli uważasz, że Twój największy problem to krzywy nos albo kilka kilogramów za dużo, to spójrz na ludzi dookoła biegających z operacji plastycznej na odsysanie tłuszczu którego nie mają, bądź na usuwanie żeber, aby osiągnąć swój wymarzony wygląd. Nie upadnij do tego poziomu. Nie wierz w to, że te modelki czy aktorki są takie w rzeczywistości. Pod toną makijażu kryje się zniszczona cera, za zdjęciami przerobionymi w Photoshopie kryją się kobiety wykończone ciągłym udawaniem idealnej. Uwierz mi, że nie chcesz skończyć tak jak one. Bądź sobą, a będziesz wyjątkowa. 

buty- reebok | spodnie- H&M | t-shirt- Style Entry | kardigan- szafa mamy

21 komentarzy:

  1. Piękna z ciebie dziewczyna, a jeśli masz grube i krzywe nogi to w takim razie ja mam balerony!
    Nie przejmuj się opinią innych tylko idź przed siebie z uniesioną głową! :)
    Buziaki
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/07/przeglad-rzeczy-z-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Osobiście już nie przejmuję się opinią innych, a Ty masz bardzo ładne nogi! :)

      Usuń
  2. Bardzo motywujący i docierający post, hah :)
    Ja jestem bardzo szczupła, ale to juz mam w genach i nie przejmuje sie opinia innych, że np. mam anoreksje a nie mam!
    Jesteś śliczną dziewczyną i widzę, że spełniasz się w blogowaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie .
    Mój blog - [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to wlasnie chodzi, zeby nie dac sie innym! Dziekuje bardzo za tak mile slowa :)

      Usuń
  3. Bardzo mądry post. Jeszcze nie do końca siebie akceptuje, ale takie treści szybciej pomogą mi to zrobić :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki i wiem, że się uda!

      Usuń
  4. Nie warto przejmować się głupimi gadkami innych. Bądź sobą, wszystkim nam w takim wydaniu najlepiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdałam sobie z tego sprawę już jakiś czas temu, jest o wiele lepiej! ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny post! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bycie sobą to podstawa :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza zasada według której powinniśmy się kierować ;)

      Usuń
  7. super, że masz takie podejście, ja również staram się być pewna siebie i nie dać wmówić sobie, że jest inaczej!! Ludzie cały czas krytykują, bo sami nic nie osiągnęli
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna osoba dla ktorej warto sie zmienic to my sami :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia i bardzo mądry tekst! :)
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  9. Masz rację, każdy jest inny. Bo przecież jakby wyglądał świat gdyby każdy byl idealny i taki sam ? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłoby sensu istnienia.
      dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.