niedziela, 16 sierpnia 2015

Go to school with CNDirect

Hej kochani, ja jak zwykle przepraszam Was za nieobecność jednak od dwóch tygodni odpowiadam na maile których w mojej skrzynce odbiorczej tylko przybywa, a gdy już kończę nie mam siły na napisanie tu czegokolwiek. Korzystając z idealnej pogody staram się spędzać czas na świeżym powietrzu, wychodząc ze znajomymi. Jednak teraz znalazłam czas, aby coś napisać.
Na mailu pojawiały się pytania od Was, od kilku firm oraz (nie można tego pominąć) reklamy. Jedną z lepszych propozycji była współpraca z firmą CNDirect. Moje pierwsze zamówienie już do mnie idzie i póki co pokażę Wam tylko naprawdę ciekawe rzeczy nadające się do szkoły. Tak- niestety mnie też już dopada załamanie, bo na każdym kroku słyszę tylko "no i co? Wakacje się kończą?". Jednak nie można się załamywać, przecież wtedy tylko kilka miesięcy do świąt.

Osobiście chodząc do szkoły stawiam na wygodę. Taki jest właśnie poniższy outfit- klasyczne czarne spodnie z wysokim stanem, zwykły t-shirt w czarno-białe paski oraz plecak wykonany z czarnej koronki. 

       Spodnie-klik                 koszulka-klik                         plecak-klik

Pewnie każda z Was ma takie dni w których chce wyglądać lepiej, wystroić się i po prostu błyszczeć. Na taki dzień nadaje się najzwyklejsza tennis skirt w klasycznych kolorach, do tego crop top i kardigan. Według mnie jest to dobre połączenie, a co wy o tym myślicie? 

           Tennis skirt-klik                  crop top-klik                   kardigan-klik

Niedługo postaram dodać się inne posty motywujące nas do nauki i pójścia do szkoły z uśmiechem (choć może być to ciężkie), lecz póki co- korzystajcie z wakacji i pogody, wychodźcie jak najczęściej i spędzajcie czas jak najlepiej! Bo już niedługo zaczniemy mówić 'oby do świąt'.

Jeśli możecie posprawdzajcie oferty sklepu, naprawdę warto! Rzeczy są tanie i dobrej jakości, największym minusem jest długość czekania na paczkę. 
A co wy sądzicie o ubraniach na stronie i tych które wybrałam? Piszcie w komentarzach!

15 komentarzy:

  1. bardzo fajne rzeczy szczególnie placak zapraszam do mnie :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe, że Ci również się podoba ;)

      Usuń
  2. śliczne ubrania *-*
    http://jestemkoszykarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super ubrania :) veronicca4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ubrania sliczne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sklep ma naprawdę ciekawe rzeczy :) Poklikałam we wszystkie możliwe linki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog! Super Patrysia, rozwijaj się w tym, bo masz do tego talent. Buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam,zapraszam do mnie na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.