wtorek, 8 września 2015

Shopping with CNDirect and Born Pretty Store

Hej, hej! Znów znajduję dla Was czas dopiero wtedy kiedy nie jestem w stanie wyjść z domu nawet do szkoły. Dziś w końcu przychodzę do was z przedstawieniem moich ostatnich zamówień na stronach internetowych. 

Strona CNDirect z której wishlistę możecie zobaczyć kilka postów niżej przesłała mi paczkę z której nie jestem zadowolona tak jak być powinnam. Na mojej liście zamówień znalazły się dwie rzeczy, jedna z nich to coś typu kimono czy kardiganu, lecz wystarczy ją na siebie zarzucić, bo nie posiada rękawów. Ja nie dopatrzyłam tego przy zamawianiu, lecz na przyszły rok na lato jest idealny. 
Drugą rzeczą jest czarna... sukienka. No właśnie. Po wyjęciu z paczki okropnie się zawiodłam. Wykonana jest bardzo dobrze ale jest malutka. Noszę ją, jak możecie zobaczyć niżej, jako bluzkę z długim rękawem. Jednak jej rękawki są okropnie wąskie i krępują ruchy, za to jej krój jest tak luźny, że w sumie mogłaby być sukienką na malutkie dziecko. 
Jak rzeczy prezentują się na mnie? Zapraszam do oglądania.

   







                             Narzuta- klik    sukienki na CNDirect- klik

Poza ubraniami z tej strony dostałam paczkę ze strony Born Pretty. Zadziwiające jest to jakiej jakości są przedmioty, a w jak niskiej cenie. Nie przedłużając zapraszam do przejrzenia asortymentu sklepu, bo naprawdę warto! 
 Jeśli zechcecie coś zamówić, od teraz możecie użyć kodu SDTT10 i dostaniecie zniżkę o wartości 10%.





Zachęcam Was do zamawiania na stronie bo naprawdę warto! 
A Wam jak podobają się wybrane rzeczy?

13 komentarzy:

  1. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to kimono. ♥ Szczerze poklikane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi również się podoba ale dopiero na ciepłe dni :)

      Usuń
  3. Ale świetne nowości. Ta narzutka i ten naszyjnik - cudowne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardigan wydaję się dość ciekawy :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rzeczy ;)
    Świetny, bardzo fajny blog
    W wolnej chwili zapraszam: http://fridayp.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę głupio z tą sukienką! :/ Mam pytanko, polecasz tą kredkę do brwi, bo chciałam ją zamówić u nich. :)
    Poklikane. ;)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wyszło tak jak miało.
      A kredka świetnie się sprawdza!

      Usuń
  7. Ciekawe produkty! :)

    NOWY POST! POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog. Dobrze czyta się wpisy dlatego pisz częściej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko poklikane :) Proszę o rewanż u mnie : http://rytmmojegozycia.blogspot.com/2015/10/shein-moja-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.