poniedziałek, 19 października 2015

autumn wishlist

Na dworze coraz zimniej, pogoda już nie tak cudowna jak miesiąc temu, jakoś szybciej dzień mija. Takie już uroki polskiej jesieni. Ja nie przepadam za tą porą roku. Nie lubię nosić swetrów, kurtek, czapek czy szalików. Moje włosy wtedy też odmawiają posłuszeństwa i żyją własnym życiem (jeszcze jakby je miały). 
Może wy też macie podobne problemy jak ja i otwierając rano szafę najchętniej ubralibyście crop top i krótkie spodenki, lecz wtedy uświadamiacie sobie, że odczuwalna temperatura to jakieś -243 stopni i musicie w końcu wyjąć grube swetry na wierzch szafy. Jeśli tak wyglądają wasze poranki może przyda Wam się ten post. Pokażę wam kilka tanich, jesiennych outfitów które sporej części powinny przypaść do gustu. 
Wszystkie ubrania i dodatki pochodzą ze sklepu CNDirect.

                   sweter-klik                      tennis skirt-klik                      skarpetki-klik

16 komentarzy:

  1. poklikałam w sweterki i w płaszcz, bo są super!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mi również przypadły do gustu :)

      Usuń
  2. Na szczęście teraz jest nawet ciepło jak na połowę października :>
    obs/obs? :>

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę, u mnie w mieście okropnie zimno i ledwo da się wytrzymać na dworze :(

      Usuń
  3. Śliczne ciuszki pokliałam :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne rzeczy najbardziej w moim guscie jest 1stylizacja a przedewszystkim szalik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ten szalik idzie do mnie w paczce od firmy, haha. Mi też bardzo się podoba :)

      Usuń
  5. Świetne rzeczy , poklikałam :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wręcz przeciwnie, uwielbiam swetry, bluzy, szaliki... Ale jesienna pogoda jest nieznośna, już jestem chora, mimo że preferuję ciepły ubiór zamiast wspomnianych crop topów.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zazdroszczę, ja wtedy nie potrafie się odnaleźć i czuję się jak duża kulka haha :)
      Życzę powrotu do zdrowia! :*

      Usuń
  7. ja nie lubie swetrow chyba ze z kaszmiru:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już coś innego haha, nad tym mogę podyskutować ^^

      Usuń
  8. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie- to miłe. Zostań na dłużej to się przekonasz! :)

      Usuń
  9. Świetne propozycję, najbardziej podoba mi się sweterek :)
    littlelayabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.