wtorek, 13 października 2015

back to childhood


Po długiej przerwie wracam do Was i będę się starała być jak najczęściej. Przerwa ta została spowodowana ogromnymi zmianami w moim życiu, niektóre były bardziej pozytywne, a drugie mniej. Jednak wracam odmieniona i dobrze nastawiona do dalszego blogowania. Wszystko powoli się zmienia, każdy z nas szuka odpowiedniej wersji siebie. Ja już powoli odnajduję siebie, wiem co chcę robić i z kim przebywać. Wiem też, że blog to coś dzięki czemu mogę się rozwijać, robić to co lubię. Przybywam tu z dość dużą dawką świetnych zdjęć z których jestem bardzo zadowolona. Stylizacja jest już typowo jesienna. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo bardzo jak mi! 









 kardigan- moodo | crop top- H&M | spodnie- H&M | buty- adidas

10 komentarzy:

  1. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wolę nie obiecywać kolejnej daty postu, nigdy nic nie wiadomo:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy post ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe fotki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerwa jest ważna i potrzebna!

    rozwijaj się dalej.

    może skusisz się na Konkursik? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :)
    http://only03.blogspot.com/ <----- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że się odnajdujesz. Wiem o czym mówisz sama przechodziłam dość długo ten etap i od razu żyje się jakoś tak.. łatwiej :)
    Piękne zdjęcia słońce :*
    Pozdrawiam cieplutko!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. U mnie coraz lepiej i mam nadzieję, że u Ciebie również!

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.