poniedziałek, 28 grudnia 2015

Moja wielka przerwa w blogowaniu oraz chińskie zakupy.



Witajcie, wróciłam. Nie ukrywam, że bardzo miło mi z tym jak wielu z was pisało do mnie dlaczego nie dodaję nowych postów i co u mnie. Teraz głupio mi tu pisać po kolejnym zaniedbaniu, lecz brakowało mi dobrego aparatu jak i zapału spowodowanym problemami z blogerem i laptopem. Jednak aparat już mam, a cała reszta również biegnie w coraz lepszym kierunku. 

W końcu zbieram się do napisania postu z recenzją ubrań ze sklepów chińskich. Złożyłam dwa zamówienia, jedno na stronie CNDirect, a drugie w sklepie Dresslink. Zacznijmy od zamówienia z pierwszego sklepu. Jestem bardzo zadowolona z rzeczy które wybrałam. Przyszły w idealnym stanie. Koszula trochę się różni jednak taka odpowiada mi nawet bardziej. Poza nią zamówiłam również szal, który jest idealny na chłodne dni, noszę go dosłownie wszędzie, nie ruszę się bez niego na dwór. 










koszula-klik | szal-klik | spodnie-hm | buty-adidas | bluza-no name

Ze strony dresslink dostałam "sweter"... miał to być płaszcz, na jesienne lub wiosenne dni. Jednak jest to gruby, kłujący materiał zszyty na wzór swetra, jednak z jednym guzikiem (jak miał mieć płaszcz). Nie noszę go, nie wytrzymuję w nim więcej niż pięciu minut ze względu na to jak bardzo jest kłujący. Nie posiadam jego zdjęć, ani linku do niego, jednak zapraszam was na stronę sklepu, może znajdziecie coś dla siebie i przyjdzie wam taka rzecz jak na zdjęciu...
Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!

12 komentarzy:

  1. fajna stylizacja

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia. Każdy miał przerwy w blogowaniu, nikt nie zabroni nam odpoczynku:)

    Nowy post zawitał dzisiaj na blogu :)
    http://gabalablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze wróciłaś <3 Świetny jest ten szal :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że udało Ci się wrócić i, że masz ludzi, którzy czekają na Twoje posty.(dołączam się do tego grona, obserwuje:)) szal bardzo mi się podoba, ogólnie jesteś śliczna.
    co do dresslink-nigdy nic nie zamawiałam i chyba się nie skuszę, bo słyszałam już dużo negatywów na temat tamtejszych rzeczy.
    pozdrawiam i życzę super 2016:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zawidołam się na tej stronie i raczej powoli zrezygnuję ze współpracy z nimi.
      Dziękuję za tyle miłych słów i również życzę szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
  5. Fantastyczny tez szal :) poklikane, klikniesz też u mnie?
    Szczęśliwego 2016 :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjecia, super szal. Mam uwagę co do zdjec, zmieniaj trochę mine bo na każdym masz albo podobną, albo taką sama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, postaram się to zmienić jak oczywiście będę miała więcej czasu na sesję! :)

      Usuń
  7. Fajnie ze wróciłaś :)
    Ładne rzeczy jak i zdjęcia :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne spodnie i koszula, szale tego typu nie przypadły mi do gustu. Ślicznie ci w takim stylu, sama chciałabym tak wyglądać, ale niestety do koszul jestem za płaska i za chuda.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.