piątek, 1 stycznia 2016

2016, bądź wyjątkowy!

Witam Was pierwszego dnia kolejnego roku. Co piękniejszego można sobie wymarzyć od zaczęcia roku wolnym piątkiem? Oby nie tylko ten dzień był tak cudowny. Przecież cały nasz los jest w naszych rękach i zaczynając nowy rok nabieramy chęci na zmiany, uważamy to za coś wyjątkowego... Ale dlaczego tylko przez pierwszy tydzień? 
Podobno tak jak spędzisz Sylwestra, taka będzie reszta tego roku. Postarajmy spędzić się go jak najlepiej, aby z uśmiechem wkroczyć w następny rok. Nie mówię tu o piciu do upadłego, do wydania całej swojej fortuny na fajerwerki czy jeszcze innych ciekawych rzeczy która robi młodzież... Ważne spędzić tą noc w towarzystwie wspaniałych osób, o północy wypić symboliczną lampkę szampana, złożyć bliskim i rodzinie życzenia podczas oglądania kolorowych iskier układających się w przeróżne wzory na ciemnym niebie. Czy nie tak powinno wyglądać wejście w nowy rok? 


Chciałam Wam życzyć, abyście spędzili ten rok jak najlepiej. Abyście niczego co przyniosło Wam choć chwilowe szczęście nie żałowali, cieszyli się z każdej chwili i robili to co Wam się podoba i korzystali z dzieciństwa. Zaplanujcie sobie cele, które chcecie osiągnąć w 2016, aby ten rok dla każdego był wyjątkowy. Dlaczego nie mamy korzystać z tego co przynosi los?




Chciałabym życzyć każdemu kto czyta ten post, każdemu kto kiedykolwiek był na moim blogu, każdemu kto chodzi po naszej planecie, aby ten rok był lepszy od poprzednich lat. Bądźmy pozytywni i dzielmy się uśmiechem z drugą osobą!

10 komentarzy:

  1. Najważniejsze to umieć dzielić się radością, chyba mi się na chwilę udzieliła, życzę Ci uśmiechu i weny. Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to się sprawdzi, bo Sylwester spędziłam bardzo miło w świetnym towarzystwie. ;) Teraz będę oglądać filmy do 12, haha :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :) krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę ci dużo, dużo pozytywnej energii i radości, weny, pomysłów, szczęścia i wszystkiego co najlepsze :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam serdecznie do siebie :) (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa, aż się wzruszyłam.
    Było by mi miło jak byś wpadła na
    mojego bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam i zapraszam Cię na
    konkurs do mnie!! Obserwuję

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słowa, aż się wzruszyłam.
    Było by mi miło jak byś wpadła na
    mojego bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam i zapraszam Cię na
    konkurs do mnie!! Obserwuję

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem ci, że post jest motywujący, aż się ciepło na sercu zrobiło ;) pozdrawiam i obserwuje - wessper :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "symboliczna lampka szampana" CHYBA OGROMNY ABAŻUR

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.