sobota, 23 stycznia 2016

Nie trać nadziei.

Po długim czasie znów wracam, znów przepraszam i znów żałuję, że zawodzę. Znalazłam trochę czasu i korzystam z dni kiedy chora leżę w łóżku i nie jestem w stanie się z niego ruszyć na dalsze spacery. Muszę Wam przyznać, że moje ostatnie tygodnie były i nadal są ciężkie. Chciałabym trochę o tym opowiedzieć właśnie tutaj. Ostatnio często dopadał mnie dół, tłumaczyłam sobie, że to przez pogodę, niskie ciśnienie, a nawet zmęczenie. Krótko mówiąc- szukałam wymówek, ale problem nie mijał, było tylko gorzej. Starałam się pisać dla Was posty, ale szybko dochodziłam do wniosku, że to co piszę nie ma najmniejszego sensu. Nie ma w tym wiary, ani żadnej cząstki szczęśliwej mnie. Usuwałam posty i pogrążałam się jeszcze bardziej, a przecież blog jest po to, aby przekazywać pozytywne emocje innym, aby pokazywać Wam coś ciekawego a przede wszystkim prawdziwego. Starałam się coś robić, ale nie wychodziło. Po jakimś czasie odpuściłam. Nie wchodziłam na bloga, dałam sobie czas. Zaczęłam się izolować. Miałam przez pewien czas taki okres, w którym po prostu myślałam, że zostałam sama, że świat jest zły, a ludzie fałszywi. Budziłam się w nocy z płaczem, dławiłam się własnymi łzami. To nie pomagało. Jednak w pewnym momencie mnie olśniło. Coraz bardziej utwierdzałam się w fakcie, że psuję każde możliwe relacje na którą pracowaliśmy tak długo. Możecie rozmawiać o swoim problemie z wieloma osobami, ale jeśli będziecie nastawieni do wszystkiego wrogo- nic nie osiągniecie. Nie pozbędziecie się złych myśli i otaczającej was złej aury. Nikt inny nam nie pomoże zmienić naszego życia na lepsze, jeśli my sami na to nie pozwolimy i w to nie uwierzymy. Obojętność nie jest rozwiązaniem problemu- tylko nadzieja. Zawsze możesz wstać i iść przez życie z uśmiechem. Musisz tylko chcieć. 
Ja chcę być szczęśliwa, a Ty? Czego chcesz?




3 komentarze:

  1. też mam czasem takie chwile, ale grunt, to nie załamywać się! :)
    Często wtedy słucham ulubionej muzyki :)



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre i dojrzałe słowa. Trzeb umieć liczyć na siebie, świetnie ukazałaś piękno zimy na zdjęciach :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadzieja zawsze umiera ostatnia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.