środa, 30 marca 2016

Nieudana przesyłka.

Dawno mnie tu nie było, ale w końcu wracam do pracy. Muszę dodać recenzję dwóch produktów z różnych sklepów, niestety robię to niechętnie. Nie chciałabym pokazywać Wam tak "kiczowatych" rzeczy, ale właśnie na tym polega współpraca, ja pokazuje Wam co dostaje i piszę prawdziwą recenzję produktu.
Born Pretty Store
Już kiedyś miałam możliwość współpracy z tą firmą, wspominałam to bardzo dobrze, lecz niestety- albo to oni przestali wykonywać swoje obowiązki jak powinni, albo akurat teraz źle trafiłam. Zamówiłam cztery przedmioty, otrzymałam dwa. Kolczyk i skarpetki. 
Kolczyk(klik) sam w sobie jest dobrze wykonany, lecz bardzo szybko poszarzał i nie pasuje na moje ucho. Poza tym nie otrzymałam żadnej "zakrętki" która utrzymałaby kolczyk w dziurce w uchu. Motyw smoka bardzo mi się spodobał, stwierdziłam, że zaryzykuję. Teraz wiem, że lepiej zamówić inne, pewniejsze przedmioty.



Kolejne przedmioty nie dotarły, a skarpetki zostały podarowane mojej siostrze, z tego co wiem nadruk się nie spiera i są wytrzymałe, więc mogę polecić je ze względu na wykonanie i niską cenę. 



12 komentarzy:

  1. Hmm, może przesyłka jeszcze dochodzi. Mogli ją zapakować w dwie paczki i jedna mogła dojść, a druga jeszcze nie. Kolczyk jest świetny, ale bardziej chyba trochę na ozdobę. Myślę, że lepiej zamówić te "tradycyjne" kolczyki :D Możemy być pewni, że nic się z nimi nie stanie i że będą pasować^^

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pisałam z panią która jest odpowiedzialna za moje przesyłki i napisała, że tamte rzeczy otrzymam z następnym zamówieniem, choć sama nie wiem czy będę chciała zamawiać po raz kolejny. O
      Oczywiście, że dla ozdoby, na codzień bym go nie nosiła! :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję że skarpetki nie będą się spierać przy najbliższych praniach.Ja bym dała szansę temu sklepowi,tylko trzeba trafić :D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że kolejne przesyłki będą już lepsze! Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię nausznice, ale jednak te miej okazałe. Motyw jest piękny, lecz głupio bym się czuła nosząc go gdziekolwiek i tak często ludzie widząc mnie, dajmy na to w glanach, patrzą jak na dziwaczkę. Chwali Ci się szczerość. No i szczodrość, skoro skarpetki powędrowały do siostry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche głupio z ta paczką. :C Mi też zdarzyło się, że zamawiałam paczkę i się zgubiła. Jednak mam nadzieję, że jednak w następnym zamłóieniu dojdzie reszta rzeczy. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też była podobna sytuacja. Paczka powinna dojść już z dwa tygodnie temu, a nadal nie doszła. Szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zdążają się takie przesyłki :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze szkoda ze taki syf oni tak odwalają
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mi jeszcze nigdy nie przydarzyla się taka sytuacja :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że dosłali resztę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!
Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć.